11 Nisan 2014 Cuma

Mud Theraphy Aloe Vera Deep Cleansing Mud Mask / Günlük Cilt Bakımı


Selamlar :)

5-6 Gundur ise gitmiyorum gecirdigim soguk alginligindan dolayi.. evde yan gelip yatiyorum :) Baya da miskinlige verdim.. koyvermistim bakimi makimi. 


Bu sabah kalktim, guzelce sicak dus aldim ve hazir cildim ve gozeneklerim buharla acilmisken zaman bakim zamanidir dedim ise koyuldum :)

Rutin yaptigim genel bakimimi paylasirken kullandigim maskeyide tanitmis olucam boylece. 
Watsonslarda bulabileceginiz bir maske Mud Theraphy Aloe Vera Deep Cleansing Mud Mask




Gozenekleri derinlemesine temizliyo, kullandiktan sonra cildimin nefes aldigini hissediyorum.
Dustan cikar cikmaz once maskeyi uyguladim yuzume ve 10 dk kadar beklettim.
ilk 5 dk sonrasinda gozeneklerin icine hucum ettigini deliklerden gorebiliyorsunuz.



Sonrasinda yumusak bir sunger ve ilik su yardimiyla maskeyi temizledim ve Kiehl's yuz yikama jelimle yikadim. Yine Kiehl'sin -gozenek kucultucu tonigini kullaniyorum - tonigi ile guzelce toniklendim.

No.7 diye bir markayla tanismistim Londrada, gozenek kucultucu serumu vardi ve denemek istedim. Suan ikinciyi kullaniyorum.. surdukten sonra yavas yavas soyuyor cildi elinizi surdugunuzde, kese gibi dusunun. Henuz urun icin karar verebilmis degilim iyi mi kotu mu. Ya bi kac tane daha tup bitirmeliyim ya da ise yaramiyormu ilerleyen zamanda gorucez.



Ardindan Olay 25+ nemlendiricim ve nivea goz cevresi bakim kremimle bitirdim cilt bakimimi. Olay'in gece/gunduz kremini kullaniyorum ama memnun degilim, ayni sekilde niveayida yakin zamanda degistirmeyi dusunuyorum. Memnun kaldiginiz goz cevresi kremi varsa onerilere acigim:) ?

Toparlayacak olursak sol bastan siralama bu :)


Bugun cildimi daha temiz, daha canli ve yumusak hissediyorum.




Ne kadar suratsiz olsamda :))


Gununuz cok guzel gecsin ^-^


Sevgiler..
                                                                                                         



2 yorum:

  1. Hihih dimi :))) benimde bu seriyi 2.kez kullanışım maskeleri çok güzel gerçektende!! srayla deneyeceğim , sırada bu var heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu serinin maskeleri cok guzel :) Bende disi mor olani merak ediyorum, onu deneyecegim ;)

      Sil